
A zenében az a csoda, hogy egyáltalán nem érinti a talajt
…az építészet meg folyamatosan érinti
Vallja Zoboki Gábor, Kossuth- és Ybl-díjas építész. Az Enyhe katarzis című műsorban azt mondta: „Az én pályám szerencsésen alakult, sok kulturális épülettel kerültem kapcsolatba a MÜPA után. Olyan építész, aki kétezer fő befogadóképességű hangversenytermet tervezett Európában, és él – ez egy nagyon kicsi klub."
Vallja Zoboki Gábor, Kossuth- és Ybl-díjas építész. Az Enyhe katarzis című műsorban azt mondta: „Az én pályám szerencsésen alakult, sok kulturális épülettel kerültem kapcsolatba a MÜPA után. Olyan építész, aki kétezer fő befogadóképességű hangversenytermet tervezett Európában, és él – ez egy nagyon kicsi klub."
A RadioCafé hullámain Szatmári Róbert műsorvezető a MÜPA tervezésének kihívásairól kérdezte indításként az MMA rendes tagját, s a folytatásban szó esett ideális akusztikáról, kritikákról, és arról, hogy miért lehet egy hangversenyterem maga a hangszer.
Miért szól jól Wagner a MÜPA termében? Autentikusan szólalnak-e meg ott a kamarazenekari darabok? Miért barát a lecsengés és miért ellenség a visszhang? Melyik anyag a legjobb rezonátor? Többek között ezekről is elmondja véleményét Zoboki Gábor a podcast során.
A műsort itt lehet megnézni-meghallgatni:
Wittmer-Besze Erika
Miért szól jól Wagner a MÜPA termében? Autentikusan szólalnak-e meg ott a kamarazenekari darabok? Miért barát a lecsengés és miért ellenség a visszhang? Melyik anyag a legjobb rezonátor? Többek között ezekről is elmondja véleményét Zoboki Gábor a podcast során.
A műsort itt lehet megnézni-meghallgatni:
Wittmer-Besze Erika